تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۵
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۳۹۴۹
سرویس خبر : اجتماعی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به مناسبت راهیابی مبینا فلاح، کماندار ممتاز بافقی به المپیک پاریس و کسب مقام نائب قهرمانی

‌می‌متالز - مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، با انتشار پیامی راهیابی مبینا فلاح، کماندار ممتاز بافقی به المپیک پاریس و کسب مقام نائب قهرمانی در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به این شرح است:

خبر مسرت‌بخش کسب سهمیه حضور در مسابقات المپیک پاریس توسط سرکار خانم مبینا فلاح، بانوی افتخارآفرین تیراندازی با کمان، ورزشکار ارزنده بافقی و عضو باشگاه فرهنگی_ورزشی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، شادی عید قربان را دوچندان کرد. 

امیدوارم حضور با صلابت و ارزشمند این قهرمان ملی، که اولین بانوی راه‌یافته به المپیک پاریس است زمینه‌ساز گسترش هر چه بیشتر ورزش بانوان در کشور عزیزمان باشد و پرچم پرافتخار ایران اسلامی بیش از پیش در عرصه‌های بین المللی به اهتزاز در آید.

اینجانب این پیروزی غرور آفرین را به ایشان، خانواده محترمشان، کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، جامعه ورزشی و تمامی ورزش دوستان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه لطف باریتعالی و دعای خیر مردم، با درخشش این بانوی قهرمان در رقابت‌های المپیک پاریس دل مردم همچون گذشته شاد شود.

مجتبی حمیدیان 
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

عناوین برگزیده