تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۱۲
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۴۴۰۹۰
سرویس خبر : اجتماعی
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان:

اقدامات مسوولیت اجتماعی فولاد مبارکه نوآورانه و زیربنایی است

‌می‌متالز - معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: اقدامات مسوولیت اجتماعی فولاد مبارکه، کار‌هایی نوآورانه و زیربنایی است و سند پیشرفت و توسعه که به همت این شرکت برای دو شهرستان مبارکه و لنجان آماده شده است می‌تواند عمل به این مسوولیت‌های اجتماعی را هدفمندتر کند.

به گزارش می‌متالز، محسن یونسی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان در چهارمین رویداد هم‌افزایی «همراستا» و آئین رونمایی از سند‌های پیشرفت روستایی شهرستان‌های مبارکه و لنجان اظهار کرد: شهرستان‌های مبارکه و لنجان از جمله شهرستان‌های استان اصفهان هستند که در هم‌جواری صنایع بزرگ قرار گرفته‌اند. فولاد مبارکه در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود اقدامات گسترده و مؤثری انجام داده و از سال گذشته در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی این منطقه، طرح‌های متعددی را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: در پی این راهبرد، مسوولان هر دو شهرستان با همکاری شرکت رستا به نمایندگی فولاد مبارکه جلسات متعددی برگزار کردند و هماهنگی‌های خوبی به عمل آمد تا جایی که امروز شاهد حاصل زحمات چندین‌ماهه این کارگروه هستیم و تعداد قابل‌توجهی از روستا‌های دو شهرستان سند پیشرفت و توسعه خود را به نمایش گذاشته‌اند.

یونسی یادآور شد: اگرچه در ابتدای کار، با مشکلات و نواقصی مواجهیم؛ اما این اقدامات، کار‌هایی نوآورانه و زیربنایی است و می‌تواند عمل به مسوولیت‌های اجتماعیِ بنگاه‌های اقتصادی و بودجه‌های در نظر گرفته‌شده در این زمینه را هدفمندتر تعریف کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: از برنامه‌های توسعه‌ای که در شهر‌های منطقه لنجان در نظر گرفته شده بسیار خرسندیم. در سند راهبردی توسعه این روستا‌ها به مواردی اشاره شده است که می‌تواند آینده خوبی را برای منطقه پیرامونی این صنعت رقم بزند. این طرح‌ها می‌تواند به رضایتمندی عمومی و توسعه عدالت اجتماعی بین مردم به‌عنوان بهره‌بردار نهایی منجر شود.

تعداد بازدید : 4

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده