تاریخ: ۰۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۶۹
کد خبر: ۳۴۴۱۶۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت خودرو امروز ۲ تیر ۱۴۰۳/ سایه سنگین رکود در بازار خودرو

‌می‌متالز - قیمت خودرو امروز، شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳ در رکود کامل به‌سر می‌برد و تغییر قیمت در اغلب محصولات داخلی و خارجی بازار به چشم نمی‌خورد. البته تعداد انگشت‌شماری از خودرو‌های بازار، افت‌وخیز اندکی را تجربه می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، قیمت خودرو امروز، شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳ نسبت به هفته پیش تغییر چندانی ندارد و اغلب محصولات بازار با همان قیمت‌های روز پنج‌شنبه خرید و فروش می‌شوند.

هفته پیش در اثر ثبات نرخ ارز و معاملات بسیار محدود بازار خودرو، قیمت بسیاری از خودرو‌های داخلی، مونتاژی و وارداتی، نزولی بود، اما روند ماه‌های اخیر بازار نشان داد که پس از افت قیمت هفتگی در بازار خودرو، تغییر چندانی طی هفته بعدی آن صورت نمی‌گیرد؛ یا اینکه قیمت‌ها در حد بسیار محدودی صعودی می‌شوند. به هر حال باید منتظر ساعات پایانی امروز و انجام معاملات بیشتر خودرو در بازار بود تا تغییرات محدود هر محصول مشخص شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، محصولات بازار از صبح امروز نوسان محدودی دارند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی بازار افت‌وخیز محدودی نسبت به روز گذشته دارند.

ساینا S دنده‌ای که سدان اقتصادی سایپا در بازار داخلی‌ها محسوب می‌شود، تنها ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته و به قیمت ۴۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

شاهین G دنده دستی که سدان لوکس تولیدی شرکت سایپا به شمار می‌رود، رشد سه میلیون تومانی دارد و با نرخ ۷۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از محبوب‌ترین محصولات داخلی بازار است که غالباً افت‌وخیز بسیاری را تجربه می‌کند، اما از صبح امروز تنها یک میلیون تومان گران‌تر شده است و به قیمت ۷۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX TU۵ سدان محبوب، اما پرحاشیه ایران خودرو، اما برای چندمین روز کاری، روند کاهشی دارد. این خودرو دو میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با ۸۷۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲ تیر ۱۴۰۳/ سایه سنگین رکود در بازار خودرو

قیمت خودرو‌های خارجی

قیمت خودرو‌های مونتاژی و وارداتی نیز غالباً ثابت است، اما تعداد اندکی از آنها افت محدودی را تجربه می‌کنند.

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار به شمار می‌رود که رشد قیمت یک میلیون تومانی دارد و با ۷۹۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

ام وی ام X۲۲ پرو دنده‌ای کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو نیز تنها ۵۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۹۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم کراس‌اوور مونتاژی بهمن موتور نیز ۱۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S کراس‌اوور جدید مونتاژی ایران خودرو است که با رشد ۲۰ میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، سرانجام به کانال یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو امروز ۲ تیر ۱۴۰۳/ سایه سنگین رکود در بازار خودرو

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده