تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۴۴۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نوزدهمین روز تیرماه؛

فرا خوانده شدن سهامداران "وکار"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک کار آفرین با نماد "وکار" در نوزدهمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بانک کار آفرین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب، مرکز همایش‌های بین المللی هتل ارم برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌ مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

پخش زنده جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام از طریق سایت www.karafarinbank.ir در دسترس قرار دارد؛ لذا سهامداران محترم می‌توانند پرسش‌های خود را در زمان پرسش و پاسخ در مجمع مطرح نمایند تا نسبت به پاسخگویی به ایشان مطابق با ضوابط مجامع اقدام گردد.

از کلیه صاحبان سهام محترم حقیقی و حقوقی یا نمایندگان ایشان با ارائه اصل معرفی‌نامه معتبر به همراه کارت ملی (و مدارک مثبته موید سمت نمایندگی) دعوت به عمل می‌آید؛ همچنین ضروری است مستندات موید نمایندگی، وکالت، ولایت و یا قیمومت را حداقل سه روز قبل از تاریخ تشکیل جلسه مجمع عمومی به اداره سهام در قبال اخذ رسید تحویل شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده