تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۴۵۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حکم رئیس‌کل بانک مرکزی؛

سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی منصوب شد

‌می‌متالز - با حکم محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، کوروش پرویزیان به عنوان سرپرست پژوهشکده پولی و بانکی منصوب شد.

به گزارش می‌متالز، اصغر ابوالحسنی، قائم مقام بانک مرکزی در مراسم تودیع و معارفه که با حضور یکتا اشرفی معاون توسعه مدیریت و منابع این بانک، مدیران بانک مرکزی و پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شد، اظهار داشت: پژوهشکده پولی و بانکی می‌تواند مرجع مناسبی برای متخصصین و بانکداران کشور باشد.

وی، ارائه تصویر مناسب از دستاورد‌های پژوهشکده پولی و بانکی، ورود بیشتر به حوزه ترجمه کتب، افزایش ارتباط با دانشگاه ها، تقویت ارتباط با نهاد‌های پژوهشی موثر بین المللی را از راهبرد‌های مطلوب پژوهشکده پولی و بانکی دانست.

در ادامه این جلسه، یکتا اشرفی معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی نیز با بیان اینکه پژوهشکده پولی و بانکی چندین طرح تحقیقاتی را طی ماه‌های اخیربه صورت مطلوبی راهبری کرده است، گفت: پژوهشکده پولی وبانکی می‌تواند تاثیر بسزایی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

شیریجیان نیز در ادامه این مراسم، گفت: پژوهشکده پولی و بانکی از مجموعه‌های خوشنام در فضای آکادمی و پژوهشی بوده و این امر حاصل تلاش پژوهشگران این پژوهشکده است وی با بیان اینکه پژوهشکده پولی و بانکی در سال‌های گذشته به صورت ثابت قدم فعالیت‌های محوله را به صورت مطلوبی پیش برده است، تاکید کرد: اقدامات مناسبی نیز در حوزه انتشارات انجام شده و به طور حتم پرویزیان با اشرافی که در مباحث مختلف دارد پژوهشکده را بیش از پیش به سوی تعالی هدایت خواهد کرد.

شیریجیان، نگاه بانک مرکزی به پژوهشکده را نگاهی رو به جلو و تعالی دانست و افزود: با توجه به توان علمی پژوهشگران بهتر است بیش از پیش از نظرات پژوهشگران در کمیته‌های تخصصی بانک مرکزی بهره‌گیری شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده