تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۴۳
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۴۶۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سرمایه‌گذاری بانک سینا در حوزه اقتصاد دیجیتال

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک سینا از سرمایه‌گذاری این بانک در حوزه اقتصاد دیجیتال و مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی ابدالی در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک گفت: پیگیری جدی برنامه تحول دیجیتال و توسعه مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی، افزایش منابع و ارتقای سهم بازار و ارائه محصولات خلاقانه و نوآورانه در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی جزو برنامه‌های اصلی بانک سینا در سال جاری است.

وی ابراز داشت: خلق ارزش برای سهامداران و مشتریان از اولویت‌های اساسی بانک بوده و توجه ویژه به سرمایه انسانی و ایجاد سازمانی پویا و چابک هدف پایه‌ای بانک سیناست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک سینا دارای سرمایه انسانی بسیار با ظرفیت و متعهد بوده و اطمینان دارم که با این همکاران متعهد، ساعی و هوشمند، به بهترین شکل ممکن به برنامه‌های اشاره‌شده دست پیدا خواهیم کرد.

ابدالی ادامه داد: این بانک در سال ۱۴۰۲ در سود خالص رشد ۶۹ درصدی، در منابع رشد ۳۶ درصدی، در درآمد‌های غیرمشاع رشد ۵۰ درصدی و در مانده تسهیلات رشد ۵۲ درصدی داشته است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن ابراز خرسندی از روند نزولی مطالبات غیرجاری این بانک خاطرنشان ساخت: روند نزولی مطالبات غیرجاری بانک، نشان از برنامه‌ریزی صحیح و رعایت بهداشت اعتباری در خصوص اعطای تسهیلات بوده و این بانک در این حوزه نسبت به متوسط نظام بانکی، از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده