تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۴۸۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در بیست‌ویکمین روز تیرماه؛

اجلاس سهامداران"کشرق"

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود با نماد "کشرق" در بیست‌ویکمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ در استان سمنان، شهر شاهرود به آدرس شاهرود-میدان کارگر-اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود-تالار بهمن برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

از کلیه صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می‌شود جهت دریافت کارت ورود به جلسه با در دست داشتن اصل گواهینامه سهام و کارت ملی برای اشخاص حقیقی، معرفی‌نامه برای اشخاص حقوقی، یا وکالتنامه رسمی جهت وکلای سهامداران نیم ساعت قبل از شروع مجمع به محل برگزاری مجمع به آدرس فوق مراجعه نمایند. همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند می‌توانند از طریق لینک www.aparat.com/shomaleshargh.coal جلسه را مشاهده فرمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد