تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۹:۲۸
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۴۸۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بیست‌وسومین روز تیرماه؛

"وحکمت" از سهامداران خود دعوت کرد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت صبا با نماد "وحکمت" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت صبا، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان آرژانتین خیابان الوند خیابان راشل کوری پلاک ۶ بیمه حکمت صبا برگزار می‌شود، حضور به‌هم رسانند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌ مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران حقیقی می‌توانند شخصاً یا قائم مقام قانونی آنها و یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی و نمایندگان سهامداران حقوقی با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) یا نمایندگی با امضاء صاحبان امضای مجاز، با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر، از ساعت ۱۴:۰۰ همان روز مجمع در محل برگزاری مجمع برگه ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. از سهامداران محترمی که امکان حضور فیزیکی در مجمع را ندارند دعوت می‌گردد جهت آگاهی از تصمیمات و مشاهده پخش زنده مجمع از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت https://hsinsur.com اقدام نمایند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد