تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۲۲
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۵۱۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
"فارس" دوره مالی خود را با رشد ۴ درصدی پشت سر گذاشت؛

سبد سرمایه‌گذاری‌های "فارس" در حال رشد است

‌می‌متالز - "فارس" بیشترین سهم سرمایه‌گذاری‌های خود را در صنعت «مواد و محصولات شیمیایی» به بهای تمام شده ۱۳ هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان نزد ۱۷ شرکت غیربورسی، همچون ماه گذشته اختصاص داده است.

به گزارش می‌متالز، صنایع پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ثبت شده ۷۵ هزار میلیارد در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خرداد‌ماه خود از رشد ۶ درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود خبر داده است.

 سبد سرمایه‌گذاری‌های
"فارس" در این ماه ارزش بازار پرتفوی بورسی خود به مبلغ ۳۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان ثبت کرده و بهای تمام سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن ۸ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان بوده که رشدی ۶ درصدی نسبت به خردادماه سال گذشته رقم زده است.

همچنین گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز با ۴ درصد افزایش نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته به ۳۴ هزار و ۷۳۳ میلیارد تومان رسیده است.

 سبد سرمایه‌گذاری‌های
"فارس" بیشترین سهم سرمایه‌گذاری‌های خود را در صنعت «مواد و محصولات شیمیایی» به بهای تمام شده ۱۳ هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان نزد ۱۷ شرکت غیربورسی، همچون ماه گذشته اختصاص داده است.

 سبد سرمایه‌گذاری‌های
در بخش «واسطه‌گری‌های مالی و پولی» نیز شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در ۲ شرکت غیربورسی به بهای تمام شده ۱۱ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان بوده است..

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده