تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۲۹
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۵۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پانزدهمین حراج سکه امروز برگزار می‌شود

چگونه در حراج سکه شرکت کنیم؟

چگونه در حراج سکه شرکت کنیم؟
‌می‌متالز - پانزدهمین حراج سکه امروز (۱۸ تیرماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، پانزدهمین جلسه حراج سکه طلا امروز (۱۸ تیرماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار و دارایی موضوع پانزدهمین حراج، تمام‌سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا پنج قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا پنج قطعه نیم‌سکه یا پنج قطعه تمام‌سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از پنج قطعه باشد.

چگونه در حراج سکه شرکت کنیم؟

  • ابتدا باید در market.ice.ir ثبت‌نام کرده و بعد از احراز هویت یکی از شعب منتخب بانک ملی را برای دریافت سکه انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید معادل تعداد سفارش و قیمت پیشنهادی، کیف پول خود را شارژ کنید.
  • در روز حراج با استفاده از موجودی کیف پول، تعداد سکه مورد نظر را با قیمت مدنظر ثبت سفارش دهید. (مجموع سفارش‌ها نمی‌تواند بیش از ۵ قطعه باشد)
  • در هر حراج، انواع سکه یعنی ربع سکه، نیم‌سکه و تمام‌سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ عرضه می‌شود.
  • باتوجه به اینکه اولویت تخصیص سکه بر مبنای قیمت و زمان سفارش‌گذاری در روز حراج است، باید قیمت پیشنهادی خود را متناسب با بازار و در زمان مناسب ثبت کنید تا سکه به شما تخصیص داده شود.
  • در صورت برنده شدن، بعداز هفت روز کاری با پرداخت هزینه عملیاتی ۳۰ هزارتومان به ازای هر سکه از شعبه بانک، سکه را دریافت کنید. بعداز آن مشمول هزینه مازاد و نهایتا فسخ معامله می‌شود.
  • قیمت را با گرفتن الگو از حراج‌های قبلی که در تصویر محاسبه شده است، درنظر بگیرید. سوابق نشان می‌دهد بین شش تا ۹ درصد اختلاف قیمت با بازار وجود دارد.
عناوین برگزیده