تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۰
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۵۲۹۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
معاون وزیر صمت خبر داد؛

آغاز دور جدید عرضه خودرو‌های وارداتی

آغاز دور جدید عرضه خودرو‌های وارداتی
‌می‌متالز - معاون وزیر صمت اعلام کرد که از امروز تا پنجشنبه متقاضیان باید نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند؛ همچنین فرآیند ثبت نام در سامانه یکپارچه نیز از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «مهدی ضیغمی» رئیس سازمان توسعه تجارت، در مورد زمان عرضه خودرو‌های وارداتی اظهار کرد: از امروز دوشنبه ۱۸ تیر فرآیند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به‌منظور پیش‌شرط ثبت‌نام آغاز شده است. متقاضیان تا روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه برای وکالتی کردن حساب خود مهلت دارند.

وی در ادامه افزود: بر همین مبنا نیز از فردا فرآیند ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: پس از این عرضه مشتریان قدیمی یعنی افرادی که در زمستان سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده بودند، دیگر اولویتی نسبت به سایران نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی برای همه متقاضیان ضروری بوده و به عنوان پیش‌نیاز در اختصاص خودرو‌های وارداتی است، یادآور شد: افراد پس از وکالتی کردن حساب می‌توانند ثبت‌نام کنند.

ضیغمی همچنین گفت: خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی به آدرس: https://saleauto.ir/announcement مراجعه کنند.

گفتنی است در این عرضه محصولات نشان تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، بستیون، نیسان، اشکودا و… در مدل‌های مختلف عرضه خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده