تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۵۳۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیام تقدیر مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پی حضور پر شور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پیامی مشارکت پرشکوه مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکرم، به پاس اینکه ملت بزرگ ایران بار دیگر با تجلی مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام مقدس اسلامی از امتحانی بزرگ و سرنوشت‌ساز سربلند بیرون آمد.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با نقشه شوم گسترش ناامیدی و ترسیم بن بست گفتمانی، تمام تلاش خود را نمودند تا پروژه قهر مردم از جمهوریت نظام و در نتیجه تحریم انتخابات را به سر انجام برسانند؛ اما ملت ایران با حضور هوشمندانه و بصیرت‌آفرین بیش از ۵۵ میلیونی خود در دو مرحله انتخابات سالم، جدی و رقابتی، این نقشه باطل ایادی استکبار و صهیونیسم جهانی را نقش بر آب نمود.

اینجانب با تبریک به رهبر معظم انقلاب، ملت هوشیار ایران و رئیس‌جمهور منتخب، جناب آقای دکتر پزشکیان، با تمام توان برای اعتلای ایران اسلامی و موفقیت دولت جمهوری اسلامی و در راستای دستیابی به اهداف و برنامه‌های بیان شده تلاش می‌نمایم. 

امید واثق دارم با توجه به پایان فضای رقابتی و انتخاباتی و تبدیل آن به فضای همکاری و همدلی، رئیس‌جمهور جدید، با تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌بدیل مادی و معنوی و نیروی انسانی جوان، مومن و انقلابی و استفاده از نقطه نظرات موثر، زمینه پیشرفت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش فراهم نمایند.

مجتبی مهری‌نژاد 
هفدهم تیرماه ۱۴۰۳

عناوین برگزیده