تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۴۵۴۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

طرح شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان پروژه برتر بهره‌وری کشور شد

طرح شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان پروژه برتر بهره‌وری کشور شد
‌می‌متالز - پروژه بهینه‌سازی سیستم coldflare با هدف جلوگیری از انتشار آلایندگی و کاهش مصرف گاز از سوی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به عنوان پروژه برتر در زمینه بهبود و بهره‌وری معرفی گردید.

به گزارش می‌متالز، دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به همت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و به منظور ایجاد چارچوب جامع و یکپارچه با هدف سازمان‌دهی فعالیت‌های مرتبط با ارتقای بهره‌وری، تشویق بنگاه‌ها برای بهبود مستمر، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربه‌های موفق در زمینه بهره‌وری و معرفی شرکت‌های برتر در سالن همایش‌های بین‌المللی ارم برگزار شد.

در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران پروژه بهینه‌سازی سیستم coldflare با هدف جلوگیری از انتشار آلایندگی و کاهش مصرف گاز از سوی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به عنوان پروژه برتر در زمینه بهبود و بهره‌وری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

ایمیدرو در این دهه اخیر به منظور دستیابی به اهداف ترسیمی و همچنین پیاده‌سازی استراتژی ارتقای بهره‌وری، هم‌افزایی و رقابت‌پذیری بخش معدن و صنایع معدنی و تبادل تجارب موفق بنگاه‏‌ها در زمینه بهبود بهره‌وری، اقدام به دریافت پروژه‌های انجام شده مرتبط در شرکت‌ها می‌کند تا ضمن ارزیابی، انتخاب و تقدیر از پروژه‌های برتر، امکان الگوبرداری سایر شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی را فراهم سازد.

گفتنی‌ست نگاه دانش‌بنیان و اهمیت دادن به ایده‌های خلاقانه برخواسته از سازمان در شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نوید دهنده موفقیت و پیشرفت روزافزون در تولید رقابتی آهن اسفنجی در کشور با نگاه بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید است.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران
با حضور سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره ایرالکو، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، مدیر امور اراضی استان مرکزی و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای باختر انجام شد؛

واگذاری ۱۷۲ هکتار از اراضی ملی جهت ساخت نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر به ایرالکو و بهره‌برداری از فاز نخست پروژه ۸۰ مگاواتی مولد اضطراری شرکت آلومینیوم ایران