تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۴۱
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۵۵۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد

بازار طلای تهران یک هفته تعطیل شد
‌می‌متالز - نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی یک هفته‌ای بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) طبق سنوات گذشته خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سید محمود شربیانی در رابطه با تعطیلی بازار طلا تهران گفت: اصناف بازار تهران از جمله صنف طلا و جواهر این بازار هر ساله طبق یک سنت دیرینه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب باوفایش شش روز از دهه اول محرم را تعطیل می‌باشد.

وی افزود: بر این اساس صنف طلا و جواهر در بازار تهران که از صنوف مومن متعهد و دوستار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام می‌باشند هفته آتی یعنی از روز شنبه ۲۳ تیر تا روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه تعطیل و عزادار سرور آزادگان جهان خواهند بود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: بر همین اساس طبق سنوات گذشته امسال بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژ‌های اصلی بازار و راسته بازار طلا، همگام با دیگر آحاد مردم و بازاریان با تعطیلی واحد‌های کسبی خود و برپایی هیات و تکایای عزاداری، عشق و محبت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام ابراز می‌کنند.

شربیانی تصریح کرد: در ایام تعطیلی بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری کلیه پاساژ‌ها و سرا‌های بازار طلا از جمله؛ پاساژ فروردین، اردیبهشت، خرداد، حکیم هاشمی، مکاره و احسان، همچنین بازار طلا و جواهر سبزه میدان، تکیه دولت، راسته بازار صحاف‌ها و زرگر‌های بازار تهران سیاه‌پوش و تعطیل بوده و هیات‌های عزاداری در این اماکن به اقامه عزا می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین