تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۶۰۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اولویت‌های ۱۴۰۳ بیمه رازی اعلام شد

اولویت‌های ۱۴۰۳ بیمه رازی اعلام شد
‌می‌متالز - مدیرعامل بیمه رازی گفت: وصول مطالبات، غربالگری شرکت‌های طرف قراداد و فروش برخط انواع بیمه نامه از مهم‌ترین اقدامات پیش‌روی شرکت بیمه رازی خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، علیرضا حجتی- مدیرعامل شرکت بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستاد و شعب این شرکت، با اشاره به وضعیت بیمه‌گری بیمه رازی گفت: با حرکت منسجم در مسیری دقیق می‌توان در انتهای سال ۱۴۰۳ شاهد اتفاقات خوبی در بیمه رازی بود.

او با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف تعیین شده، خواست جمعی جایگاه قابل توجهی دارد، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه رازی باید در مسیر وصول مطالبات، جلب رضایت مراکز درمانی، عدم فعالیت در پرتفو‌های زیان ده، حرکت در مسیر رشته‌های سودده، ارتقاء فعالیت نمایندگان و شبکه فروش و در نهایت پیگیری امور حرکت کند.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: در روز‌های گذشته با پیگیری و تلاش بخش‌های مختلف شرکت بخشی از مطالبات وصول نشده بیمه گزاران بزرگ شرکت دریافت شد که این موضوع در ارائه خدمات به دیگر بیمه گزاران و موسسات همکار همچون مراکز درمانی تاثیرگذار است.

حجتی ادامه داد: شرکت بیمه رازی در سال‌های گذشته با مراکز درمانی بسیاری همکاری داشته که با توجه به تجربه قبلی و مسیر جدید باید تنها با مراکز درمانی درجه یک ادامه همکاری داد، این موضوع از آن رو بیان می‌شود که در مسیر پیش‌رو کیفیت بر کمیت ارجحیت دارد و این مهم در اصلاح ترکیب پرتفو و اهداف سال جاری بسیار پررنگ است.

او گفت: برخی بیمه گزاران ترکیب پرتفوی مناسبی ندارند و ارائه خدمات به این دست بیمه‌گزاران برای شرکت زیان ده است که باید این پرتفو‌ها با سبد بیمه‌ای سودده که برپایه بیمه‌های آتش سوزی، باربری و عمر طراحی و ارائه شده، تعویض شود.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر بیمه نامه‌های خرد در عملکرد شرکت تاثیر قابل توجهی دارد، بیان کرد: نمایندگان و شبکه فروش باید از سوی ستاد و شعب برای بازارشناسی، بازاریابی و بازارداری همراهی شوند و در کنار آن رشد و ارتقاء شبکه فروش با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

حجتی گفت: یکی از دغدغه‌های شعب و نمایندگان، برگزاری دوره‌های آموزشی است که با توجه به شرایط حاکم بر فضای اجتماعی و درگیری‌های روزمره همکاران و نمایندگان، آموزش باید به صورت برخط ارائه شود که این موضوع می‌تواند در رشد و ارتقاء شبکه فروش تاثیر دوچندان داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده