تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۳:۵۸
بازدید: ۴۶۳
کد خبر: ۳۴۶۱۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به هافمن رسید

می متالز - هافمن لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.
لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به هافمن رسید

به‌ گزارش می متالز به‌ نقل از روابط عمومی هافمن؛ چهارشنبه 28 فروردین‌ماه، طی مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به هافمن اهدا شد.

این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف‌کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه‌ شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف‌کنندگان (CRM) به هافمن تعلق گرفته است.

گفتنی است این همایش با حضور نمایندگان، روسای فراکسیون‌ها و اساتید و هیأت داوران این همایش از جمله جناب آقای دکتر ابراهیمی - رئیس محترم انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جناب آقای دکتر محجوب - نماینده محترم مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و رئیس فراکسیون کار - کارگر و با حضور صاحبان صنایع برگزار و در اختتامیه این همایش و پس از ابلاغ بیانیه انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتری لوح‌های تقدیر به صاحبان صنایع منتخب و هافمن اهدا گردید، لوح تقدیر مجموعه هافمن را به نیابت از جناب آقای مهندس حمیدیه - مدیر عامل محترم هافمن؛ مدیر روابط عمومی این مجموعه دریافت نمودند.

عناوین برگزیده