تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۶۲۸۲
سرویس خبر : انرژی

بیش از ۶ سال بدون حادثه در گاز گیلان ثبت شد

بیش از ۶ سال بدون حادثه در گاز گیلان ثبت شد
‌می‌متالز - شرکت گاز استان گیلان همسو با اجرای الزام‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) با برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی، بازرسی و برگزاری رزمایش‌ها، توانسته است بیش از ۶ سال بدون حادثه را ثبت کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، «عیسی جمال‌نیکویی» مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به توجه ویژه این شرکت به موضوع ایمنی، بیان کرد: گاز گیلان با رعایت الزام‌های اچ‌اس‌ئی توانسته است به حد نصاب ۱۹ میلیون و ۹۱۲ هزار نفرساعت کار بدون حادثه دست یابد.

وی گفت: این شرکت همواره تلاش کرده است تا با افزایش آمادگی کارکنان برای مقابله با بحران‌های احتمالی، وقوع خسارت‌های جانی و مالی را به حداقل برساند که به این منظور به صورت مستمر رزمایش‌های متعددی با موضوع‌های سیل، رانش زمین، افت فشار گاز، تخلیه اضطراری، آتش‌سوزی مراتع و خرابکاری در ایستگاه‌ها را در اداره‌های مختلف استان برگزار کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای ارتقای سطح دانش کارکنان با موضوع‌های اچ‌اس‌ئی خبر داد و افزود: پارسال برای کارکنان شرکت، دوره‌های آموزشی ایمنی و آتش‌نشانی و سمینار‌های عبرت‌آموزی از حوادث و بازآموزی پروانه‌های انجام کار به‌صورت مستمر برگزار شد.

جمال‌نیکویی با اشاره به حوادث رخ‌داده برای مشترکان گاز، تصریح کرد: با تبلیغات وسیع روابط عمومی و اچ‌اس‌ئی این شرکت در جامعه به‌ویژه میان دانش‌آموزان و توزیع گسترده اقلام آموزشی و فرهنگی میان اقشار مختلف مردم، پارسال هیچ مرگ خاموش (مرگ بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن) در گیلان ثبت نشد که جا دارد در این زمینه از همکاری شایسته همه نهاد‌های دست‌اندرکار به‌ویژه صداوسیما و آموزش و پرورش گیلان قدردانی شود.

منبع: شانا

عناوین برگزیده