تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۹
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۶۳۱۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پذیرش و درج مدل روابط عمومی میدکو در انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ipra)

پذیرش و درج مدل روابط عمومی میدکو در انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ipra)
‌می‌متالز - مدل روابط عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با عنوان «توانمندسازی سازمان‌ها، مدل استراتژیک روابط عمومی برای ارتقای ارزش بازار» در انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ipra) پذیرفته و درج شد.

به گزارش می‌متالز، این مدل که بر اساس مولفه‌های مربوط به روابط عمومی مالی پایه‌گذاری شده است طی مقاله‌ای در سایت انجمن روابط عمومی به طور کامل معرفی و شرح داده شد. در بخشی از این مقاله در توضیح مدل روابط عمومی میدکو آمده است: این مقاله یک مدل روابط عمومی استراتژیک جامع را توضیح می‌دهد که برای افزایش ارزش بازار سازمان‌ها طراحی شده است. این مدل بر اهمیت ارتباطات موثر، مشارکت رسانه‌ای و سازماندهی رویداد در ایجاد شهرت برند و تقویت رشد تاکید می‌کند. این مدل با سازوکار‌های مختلف (B۲B، B۲C، B۲G) سازگار بوده و حساسیت فرهنگی را برای کاربرد‌های جهانی برجسته می‌کند. علاوه بر این، معیار‌های کلیدی برای اندازه‌گیری موفقیت را بررسی می‌کند و از سازمان‌ها می‌خواهد که این مدل را اتخاذ کنند.

گفتنی است روابط عمومی میدکو طی سال گذشته به عنوان تنها روابط عمومی در میان شرکت‌های ایرانی به عضویت انجمن روابط عمومی بین‌المللی درآمد. انجمن بین‌المللی روابط عمومی (ipra) در سال ۱۹۹۵ برای ارتقای سطح روابط عمومی در سراسر جهان در لندن پایه‌گذاری شد. این انجمن به عنوان سازمانی غیردولتی در سازمان ملل متحد شناخته شد که یک کمیته بسیار فعال برای افراد درگیر با حرفه روابط عمومی در سراسر دنیاست و با همکاری با موسسه‌های مرتبط، دوره‌های مختلفی را در قالب کنفرانس، کارگاه آموزشی و کنگره‌های جهانی برگزار می‌کند. از میان همه آنها جوایز طلایی IPRA برای ارتقای روابط عمومی اعضای خود سالانه برگزار می‌شود. ایپرا در حال حاضر ۷۰۰ عضو از ۸۰ کشور جهان دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده