به گزارش میمتالز، وی افزود: با این وجود، ایمیدرو و به طور کلی معدن در میان آحاد جامعه، ناشناخته است و به رغم فعالیتهای انجام شده، اطلاعات مردم از این بخش در مقایسه با سایر حوزههای اقتصادی نظیر نفت، بسیار پایین است.
رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی این وظیفه را بر عهده روابط عمومی دانست و یادآور شد: روابط عمومی اصلیترین و موثرترین واحد در راستای معرفی این مجموعه و فعالیتهای آن است که میتواند جایگاه فعلی ایمیدرو در اذهان عمومی را بسیار افزایش دهد و به واسطه اطلاع رسانی مفید و موثر ظرفیتهای معادن و صنایع معدنی در کشور و توسعه مطلوب آن را، با مشارکت مردمی و حضور واقعی آنها در این حوزه، افزایش دهد.
وی تصریح کرد: به نظر من تنها روابط عمومی میتواند این ظرفیت را با ایجاد نگرش مثبت و امیدبخش نسبت به معادن و صنایع معدنی، درمیان افراد جامعه با استفاده از ابزارهای خود به میدان بیاورد.
موثقینیا تاکید کرد: روابط عمومی باید با ابزارهای خود بتواند آگاهی مردم را نسبت به این بخش بیشتر کند تا شاهد تاثیر مطلوب آن بر توسعه بخش معدن در اقتصاد باشیم.
رئیس هیات عامل ایمیدرو یکی از دلایل ضعف روابط عمومی در سالهای گذشته را تغییر مدیریتهای مکرر دانست و ابراز امیدواری کرد: با حضور صدر به عنوان فردی آشنا به رسانه، این خلاء جبران شده و روابط عمومی مسیر توسعه ایمیدرو را به ویژه با بهرهگیری از ظرفیتهای بخش خصوصی و مردم در سالی که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته، هموار شود.
در ادامه احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی ایمیدرو با بیان نکاتی ضمن اعلام برنامههای پیش رو در روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد با همکاری نیروهای علاقهمند در مجموعه، این مسیر با سرعت بیشتری پیش رود.
در پایان جلسه با دعوت مدیر روابط عمومی برای حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو در جمع اهالی این واحد، موثقینیا قول داد طی ۲ هفته آینده مجدد جلسهای با مجموعه روابط عمومی داشته باشد.
منبع: ایمیدرو