تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۶۵۱۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی ۰۶ مرداد اعلام می‌شود

نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی ۰۶ مرداد اعلام می‌شود
‌می‌متالز - مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی از اعلام نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی در روز شنبه ۰۶ مردادماه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی با اعلام اینکه قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی روز گذشته انجام شده است، اظهار داشت: نتایج قرعه‌کشی ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی از طریق سایت سامانه یکچارچه عرضه خودرو‌های وارداتی (saleauto.ir) اعلام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی همچنین در مورد پول‌های بلوکه شده، گفت: روند آزادسازی حساب‌های بلوکه شده برای خودرو‌های وارداتی از روز گذشته آغاز شده است و بانک‌ها در این زمینه اقدام می‌کنند.

بر اساس این گزارش دور جدید ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که از روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه با عرضه ۳۶ مدل خودرو برای متقاضیان مرحله اول شروع و تا ۲۴ تیرماه ادامه داشت نتایج آن روز شنبه هفته آینده (۰۶ مرداد) اعلام خواهد شد.

همچنین نوع خودرو برای ثبت‌نامی‌های اسفندماه سال گذشته به عنوان آخرین عرضه نیز مشخص خواهد شد.

در این دور از عرضه خودرو‌های وارداتی ۳۶ محصول عرضه شد که از این تعداد ۱۸ خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ۱۸ خودروی دیگر دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان خواهد بود که در این دوره متقاضیان می‌توانستند پنج مدل خودرو را انتخاب کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت