تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۲
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۶۵۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سامانه دیما پل ارتباطی سهامدار با مجامع است

سامانه دیما پل ارتباطی سهامدار با مجامع است
‌می‌متالز - مسوول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سامانه دیما صرفا یک پل ارتباطی برای سهامدار با مجمع است.

به گزارش می‌متالز، پوریا خاوری، مسوول برگزاری مجامع الکترونیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص علت برخی از مشکلات مجامع برخط گفت: چندین عامل در برگزاری یک مجمع به شکل الکترونیکی تاثیر دارد یک بحث پوشش اینترنتی است درصورتی که سهامدار فیلترشکن روشن یا پروکسی فعال داشته باشد قاعدتا دسترسی به سامانه ما نخواهد داشت.

او افزود: موضوع دوم خود بحث زیرساخت اینترنتی است که سهامدار از آن استفاده می‌کنند ممکن است سهامدار درجایی باشد که اینترنت کند باشد قاعدتا در چنین شرایطی هم سهامدار در دریافت فیلم مجمع دچار مشکل می‌شود مورد دیگر بحث سرعت سراسری اینترنت است که ممکن است گاهی با افت همراه شود.

این مقام مسوول اظهار کرد: یک بخش دیگر هم به ناشر زمانی که فیلم مجمع را به سمت ما ارسال می‌کند بازمی‌گردد درصورتی که فرستنده تصویر مشکل داشته باشد بالطبع سهامداران نمی‌تواند تصویر مجمع را به درستی دریافت کند یک عامل نهایی دیگر هم وجود دارد که خود زیرساخت پخش زنده است چند شرکت این زیرساخت را ارائه می‌دهند که ما هم از بهترین آن استفاده می‌کنیم و بروز اختلال در این گزینه معمولا خیلی کم است. در نهایت سامانه دیما صرفا یک پل ارتباطی برای سهامدار با مجمع است و این موارد مطرح شده براساس گزارشات سهامداران است که ما آنها را بررسی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده