تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۲۰
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۶۸۱۱

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از هیات‌های خارجی مراسم تحلیف

آمادگی فرودگاه‌ها برای میزبانی از هیات‌های خارجی مراسم تحلیف
می متالز - شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: با اتخاذ تدابیر امنیتی، ایمنی و با رعایت استانداردهای بین‌المللی در بخش‌های عملیاتی آمادگی میزبانی از هیات‌های خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری را دارد.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد با اتخاذ همه تدابیر امنیتی، ایمنی و با رعایت استاندارد‌های بین‌المللی در بخش‌های عملیاتی، آماده پذیرایی از هیأت‌های خارجی برای انجام باشکوه مراسم تحلیف ریاست جمهوری است.

براساس این اطلاعیه، با نزدیک شدن به تاریخ تحلیف رئیس‌جمهور چهاردهم، همه تمهیدات و مقدمات برای پذیرش سران کشور‌ها و هیأت‌های سیاسی شرکت‌کننده در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان مهیا می‌شود.

ضرورت زمان‌بندی ورود و خروج پرواز مقامات برای پذیرش بدون تأخیر و بر اساس پروتکل‌های تشریفاتی و کنترل ترافیک هوایی، ایجاد حداکثر ظرفیت ممکن برای پارک هواپیما در اپرون فرودگاه مهرآباد، ارتقای رده خدمات آتش‌نشانی و نجات فرودگاه فراتر از استاندارد موجود، ارائه سرویس‌های فوق‌العاده راداری DIR و ارائه مجوز خروج CD، برنامه‌ریزی برای پیش‌آگهی بخش‌های تشریفات از زمان ورود دقیق پروازها، پشتیبانی از بخش‌های امنیتی، انتظامی و هندلینگ، رفع مداخلات پروازی بین پرواز‌های تجاری و پرواز مقامات برای به حداقل رساندن تأخیرات بخش مسافری، آمادگی کامل بخش‌های عملیاتی، زیرساختی، فنی، بازرگانی و خدماتی فرودگاه مهرآباد، فقط بخشی کوچک از تمهیدات متعدد و وسیعی است که متخصصان و کارشناسان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و به‌ویژه خانواده بزرگ کارکنان فرودگاه مهرآباد برای این مراسم تدارک دیده‌اند.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، متخصصان بخش‌های عملیاتی این شرکت به همراه همه متخصصان فرودگاه مهرآباد، در کنار شرکت‌های هندلینگ، سوخت‌رسانی، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی مستقر در فرودگاه آمادگی دارند در عین خدمت‌رسانی استاندارد به پرواز مقامات سایر کشورها، اجرای پرواز‌های مسافری و تجاری این فرودگاه را با کمترین تأخیر محتمل امکان‌پذیر سازند.

این شرکت با اتخاذ تدابیر لازم به‌منظور به حداقل رساندن وقفه در خدمت‌رسانی به هموطنان با رعایت پروتکل‌های تشریفات بین‌المللی، ملاحظات دفتر تشریفات ریاست جمهوری کشورمان را اجرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید
«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در نشست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی:

لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید