تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۴۷۳۸۹
سرویس خبر : انرژی

تأمین برق جنوب غرب تهران دچار اختلال شد

تأمین برق جنوب غرب تهران دچار اختلال شد
‌می‌متالز - بی‌احتیاطی راننده لودر متعلق به یکی از سازمان‌ها و برخورد با خط فوق توزیع معنوی - سینا پروفیل، تامین برق برخی مناطق جنوب غرب تهران را دچار اختلال کرد.

به گزارش می‌متالز، «ابوذر صالحی» مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر اقدام فوری گروه‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای تهران به منظور ترمیم قسمت‌های آسیب دیده، گفت: بعدازظهر سه‌شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ در اثر بی‌احتیاطی راننده لودر متعلق به یکی از نهاد‌های دولتی و برخورد با خط فوق توزیع معنوی - سینا پروفیل، که تغذیه‌کننده برق مناطق گسترده‌ای از جنوب غرب تهران است، این دکل آسیب دیده و با وجود شرایط بسیار خطرناک و احتمال سقوط دکل و برق گرفتگی، گروه‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای تهران با تلاش و سرعت عمل بالا و به منظور پایداری شبکه برق به فوریت در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: چندین گروه عملیاتی این شرکت در حال حاضر با استفاده از تجهیزات کامل در تلاش هستند که ضمن انجام اقدامات ایمن سازی، دکل آسیب داده را به فوریت ترمیم نمایند. این کار عملیاتی بسیار صعب و خطرناک محسوب می‌شود، زیرا صرفاً بخش محدودی از این خط بی‌برق شده و خطوط هم جوار آن برق‌دار هستند.

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی از سوی تیم‌های عملیاتی افزود: این اقدام در نهایت احتیاط و با هدف پایداری برق مردم منطقه به فوریت در حال انجام است. هم اکنون خط مذکور بی‌برق شده و از طریق مانور‌های تأمین برق، تنها بخش محدودی از صنایع منطقه احمدآباد مستوفی تهران دچار محدودیت در تأمین برق شده‌اند.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران پیش‌بینی کرد تا قبل از غروب آفتاب امروز سه شنبه ۰۹ مردادماه، این خط مجدد برق‌دار شده و با وجودی که حادثه امروز هم زمان با آئین تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران است، به یاری خداوند شبکه برق تهران شرایط پایداری رو تجربه می‌کند.

صالحی خاطرنشان کرد: این حادثه که به صورت ناخواسته ایجاد شده و با تلاش و همت کارکنان سخت کوش صنعت برق بزودی برطرف خواهد شد و نتایج آن در فرصت‌های بعدی از طریق رسانه‌ها به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

وی از مردم خواست کرد که با همراهی همیشگی در مدیریت مصرف برق تلاش کرده و چون گذشته صنعت برق را یاری کنند تا برق مطمئن و پایداری را تأمین کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین