تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۱۸
بازدید: ۳۷
کد خبر: ۳۴۷۴۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمدید گواهینامه‌های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت فولاد آلیاژی ایران

تمدید گواهینامه‌های استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت فولاد آلیاژی ایران
‌می‌متالز - در جلسه اختتامیه ممیزی استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت فولاد آلیاژی ایران، گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS) این شرکت توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA) برای مدت یک‌سال تمدید شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، در جلسه اختتامیه این دوره ممیزی که با حضور مدیر ارشد بهره‌برداری و مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران و گروه ممیزی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش کلی از نتایج ممیزی‌های انجام شده در فرآیند و واحد‌های مختلف سازمان، گواهینامه سیستم‌های مدیریتی سازمان مجددا تمدید شد.

ممیزی مراقبتی نوبت دوم این شرکت مطابق الزامات استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران و نماینده توف اتریش در ایران (TUV AUSTRIA) از تاریخ ۳۱ تیر تا ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

لازم به ذکر است، شرکت فولادآلیاژی ایران تا کنون موفق به کسب ۹ استاندارد در حوزه‌های مختلف شده و در این دوره نیز انطباق با الزامات سیستم‌های مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵)، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)، سیستم مدیریت محیط زیست (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵)، سیستم مدیریت انرژی (ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸)، سیستم مدیریت شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، سیستم مدیریت رضایت مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) و سیستم مدیریت شایستگی کارکنان (ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹) مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است که که صدور گواهینامه‌های سازمان با مدت اعتبار سه سال در سال ۱۴۰۱ انجام شده است و طی این دوره سه ساله، ممیزی‌های مراقبتی برای اطمینان از انطباق با الزامات استاندارد‌های مدیریتی انجام می‌شود.

منبع: فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین