تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۴۷۵۲۸
با سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه؛

مرکز داده شرکت ایریسا افتتاح شد

مرکز داده شرکت ایریسا افتتاح شد
‌می‌متالز - فاز اول مرکز داده شرکت ایریسا با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، فاز اول مرکز داده شرکت ایریسا امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه با حضور محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمد اطرج رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان، اکبر گلبو مدیرعامل شرکت ایریسا، محمد ناظمی هرندی، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه، مهدی کویتی معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه و جمعی دیگر از مسؤولان افتتاح شد.

این مرکز داده در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۸۰ متر و زیربنای یک هزار و ۲۵۰ متر بهره‌برداری شده که فاز اول این مرکز در ۳۵۰ متر تجهیز شده است.

۲۱۳ میلیارد تومان برای این مرکز سرمایه‌گذاری شده که شامل خرید ساختمان، تأمین تجهیزات زیرساخت، تأمین تجهیزات پردازشی و ذخیره‌سازی و تأمین تجهیزات ارتباطی است.

فاز اول مرکز داده ایریسا دارای ۲۰ رک است که تاکنون چهار رک آن تجهیز شده است؛ به منظور تکمیل فاز یک و تجهیز ۱۶ رک باقی مانده به ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو اعتبار نیاز است.

اطمینان در پایداری سرویس‌ها، تائیدیه سازمان پدافند غیرعامل کشور، دسترسی آسان و مستقیم به زیرساخت ارتباطی کشور، استفاده از بالاترین تکنولوژی تجهیزات، افزونگی در لایه‌های مختلف تا رده ۲N، قابلیت توسعه پذیری مرکز داده تا ۲۰۰ رک، پاسخگویی به نیاز کل گروه فولاد مبارکه و سایر صنایع، وجود ارتباطات افزونه از چند مسیر، وجود سیستم تولید و توزیع برق افزونه، حضور تیم پشتیبانی ۷۲۴ و پشتیبانی نیرو‌های متخصص و گروه‌های تخصصی حوزه شبکه و زیرساخت شرکت ایریسا از تیم فنی مستقر از ویژگی‌های بارز این مرکز است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده