تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۰
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۳۴۷۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فعالان عرصه تولید قم 80 میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: فعالان عرصه تولید و تجارت این استان حدود 80میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مناطق سیلزده کشور اختصاص دادند.
فعالان عرصه تولید قم 80 میلیارد ریال به سیلزدگان کمک کردند

به گزارش می متالز، محمود سیجانی در گفت و گویی بیان کرد: در این رابطه مجموعه شرکت های تولیدی و واحدهای صنعتی استان حدود سه میلیارد تومان کالا و کمک نقدی به سیلزدگان هدیه کردند.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی قم نیز تدارک و تهیه 20 کانکس اسکان به ارزش چهار میلیارد و 400 میلیون ریال را برعهده گرفت .

سیجانی ادامه داد: مجتمع های گردشگری استان کمک های غیرنقدی خود به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال را به مردم سیلزده اختصاص دادند و شورای مزد فرش قم نیز مبلغ600 میلیون ریال کمک کرد.
محمدی گفت: اتحادیه صنف لباسفروشان قم نیز تهیه البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال را برای سیلزدگان برعهده گرفت.

وی با اشاره به تعهد کمک 10 میلیارد ریالی اتحادیه صادرکنندگان قم، بیان کرد: انجمن صنایع کفش ماشینی استان نیز حدود 800 میلیون ریال به این امر اختصاص داد.

سیجانی ادامه داد: انجمن تولیدکنندگان سنگ استان نیز یک میلیارد ریال و دبیرخانه فعالان اقتصادی قم نیز 100میلیون ریال به سیلزدگان کمک کردند. محمدی گفت: انجمن معدن کاران استان 10 میلیارد ریال و انجمن تولید کنندگان موتور سیکلت قم دو میلیارد ریال به سیل زدگان کشور اهدا نمودند.

وی بیان کرد: واحد گردشگری استان نیز با کلیه بخش های تحت پوشش خود 10 میلیارد ریال برای کمک برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر اختصاص دادند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: اتاق اصناف قم نیز حدود 10 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی شامل کالاهای مختلف و مورد نیاز مردم آسیب دیده، برای مناطق سیلزده کشور در نظر گرفت.

عناوین برگزیده