تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۱
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۷۸۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
بیشترین درآمدزایی تأمین سرمایه خلیج فارس از محل بازارگردانی؛

"تفارس" به میانگین درآمدی ۵۱ میلیارد تومانی رسید؛

‌می‌متالز - "تفارس" میزان درآمد عملیاتی که در آغاز فصل تابستان به ثبت رساند مربوط به «بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» بود

به گزارش می‌متالز، شرکت تأمین سرمایه خلیج‌ فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد عملیاتی خود را در این دوره ماهانه برابر با ۵۰ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بالغ‌بر ۲۰۴ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

مجموع درآمد عملیاتی "تفارس" در تیرماه نسبت به تیرماه سال گذشته با افزایش قابل تأمل ۲۹۳ درصدی روبه‌رو بود و همچنین میانگین درآمدی این شرکت ۵۱ میلیارد تومان بود.


این شرکت از بخش سود سرمایه‌گذاری‌ها نیز به درآمد محقق‌شده نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان رسید و در چهار ماه نخست سال جاری مجموع آن به ۹۹ میلیارد تومان رسید، همچنین میزان سود سرمایه‌گذاری در تیرماه با رشد ۱۲۳ درصدی همراه بود که در مقایسه با تیرماه سال گذشته به ثبت رساند.

"تفارس" میزان درآمد عملیاتی که در آغاز فصل تابستان به ثبت رساند مربوط به «بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» بود. بیشترین میزان درآمدزایی "تفارس" این بخش مربوط به بازارگردانی با مبلغی بالغ‌بر ۴۶ میلیارد تومان بود.

این شرکت میزان درآمدی که بخش تعهدات بازارگردانی به دست آورد مربوط به شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار سرمایه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بود. عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده از "تفارس" از بخش سود سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به اوراق بدهی با مبلغی نزدیک به ۵۵ میلیارد تومان بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده