تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۷۸۶۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

بهبود بهره‌وری در سازمان ملی زمین و مسکن توسط سامانه «سیام»

بهبود بهره‌وری در سازمان ملی زمین و مسکن توسط سامانه «سیام»
‌می‌متالز - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت: به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره‌وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم‌ها ارتقا ببخشیم.

به گزارش می‌متالز، «ارسلان مالکی» مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سامانه سیام، گفت: راه‌اندازی این سامانه به صورت آزمایشی در سه اداره کل راه و شهرسازی استان‌های تهران، البرز و اصفهان انجام شد و بازخورد‌های مثبتی از آنها به دست آمد و پس از اجرای کامل این سامانه در همه ادارات کل، بر اساس شاخص‌های تعیین شده، ارزیابی‌هایی از استان‌ها انجام خواهد شد و از ادارات کل برتر تقدیر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: با راه‌اندازی این سامانه، سامانه قبلی از چرخه کار حذف می‌شود و همه ادارات کل با همین سامانه کار می‌کنند.

گفتنی است، دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) امروز با حضور رؤسای ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسؤولان بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده