تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۱
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۴۷۹۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۲۱ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت تزریق شد

۱۲۱ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت تزریق شد
‌می‌متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: دوشنبه رکودی و خسته کننده با دامنه نوسان یک درصدی و سرخ پوش بودن ۸۳ درصدی نماد‌ها را پشت سرگذاشتیم.

به گزارش می‌متالز، رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: دوشنبه رکودی و خسته کننده با دامنه نوسان یک درصدی و سرخ پوش بودن ۸۳ درصدی نماد‌ها را پشت سرگذاشتیم. از عجایب بازار بورس ایران این است که نسبت ارزش بازار به حقوق صاحبان سهام به محدوده ۲.۳ واحد رسیده است. دامنه ۲ درصدی و کارمزد ۱.۲۵ درصدی، توجیه خرید و فروش سهام را پایین آورده است.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: در حالی که تعداد نماد‌های مثبت ۱۳۹ و تعداد نماد‌های منفی ۶۶۹ بود شاهد صف خرید (۴۶) نماد و صف فروش (۴۰۶) نماد بودیم و ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید.

او می‌گوید: امروز حقوقی‌‎ها ۶۱۱ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند و ورود نقدینگی به صندوق‌های درآمد ثابت ۱۲۱ میلیارد تومان ثبت شد. در نهایت هم شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش هزار واحدی به ۲ میلیون و ۴ هزار واحد رسید و شپنا با ۲۸۳ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین