تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۸
کد خبر: ۳۴۸۰۲۷
سرویس خبر : انرژی

برق ۵۱ اداره پرمصرف در تهران قطع شد

برق ۵۱ اداره پرمصرف در تهران قطع شد
‌می‌متالز - مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: دیروز برق ۵۱ دستگاه اداری شهر تهران به دلیل خودداری از خاموش کردن سامانه سرمایشی، ساعت ۱۲ قطع شده است.

به گزارش می‌متالز، کامبیز ناظریان با بیان اینکه پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان‌دهنده هفته‌ای بسیار گرم برای شهر تهران است و احتمال می‌رود نصاب دمایی ثبت شده در تاریخ این شهر طی هفته جاری شکسته شود، اظهار کرد: مطابق مصوبه ابلاغی هیأت دولت ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی غیردولتی علاوه بر لزوم کاهش مصرف برق موظف‌اند سامانه‌های سرمایشی خود را نیز یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کار از مدار مصرف خارج کنند.

وی افزود: روشن بودن سامانه‌های سرمایشی پس از ساعت ۱۲ صرفاً با استفاده از انرژی تولیدی توسط مولد‌های اضطراری و خود تأمین برق ادارات امکان‌پذیر است.

مدیرعامل توزیع برق پایتخت تأکید کرد: هم‌زمان با پایش مصرف برق دستگاه‌های اداری از طریق کنتور‌های هوشمند، گروه‌های ارزیاب این شرکت نیز در حال رصد میدانی عملکرد ادارات هستند.

ناظریان عنوان کرد: روز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ برق ۵۱ دستگاه اداری شهر تهران به دلیل خودداری از خاموش‌کردن سامانه سرمایشی در ساعت ۱۲ قطع شده است.

وی گفت: با هدف تأمین برق موردنیاز هم‌وطنان، برخورد با ادارات بی‌توجه به این ابلاغیه طی هفته جاری تشدید شده و در صورت رعایت نکردن این مهم، برق مشترک اداری متخلف، قطع و اسامی این دسته از ادارات، ضمن اطلاع‌رسانی عمومی به نهاد‌های ذی‌ربط نیز اعلام خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده