تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۰
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۴۸۲۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا می‌نمایند

خبرنگاران نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا می‌نمایند
‌می‌متالز - مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت روز خبرنگار، به شرح زیر است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم 
نٓۚ وَٱلۡقَلَمِ وَمَا یَسۡطُرُونَ

دانایی موهبتی الهی است که از قلم سرچشمه می‌گیرد و همانا بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می‌بندد. از این روی روزنامه نگاران، خبرنگاران و در یک کلام اصحاب رسانه، حامیان و نگاهبانان راستین قلم و آگاهی هستند. 

روز خبرنگار، یادآور انسان‌هایی است که با قلم و زبان روشنگرشان راهی میان تاریکی و ازدحام کلمات می‌گشایند و تصویری از آن را در جان و اندیشه ما ترسیم می‌نمایند.

حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون نقش بسزایی در ارتقاء سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفا خواهند نمود.

در دنیای امروز، خبرنگاران نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای به عنوان رابط بین سازمان ها، مسوولان و مردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری ایفا می‌نمایند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران عزیزی که در یک سال گذشته با قلم خود یار و یاور شرکت فولاد خوزستان در بازتاب دستاورد‌های این شرکت و ایجاد امید در مردم بوده اند، هفدهم مرداد ماه روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و آزادگان سنگر اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت حق سلامتی، کامیابی و توفیق روز افزون همه عزیزان را مسئلت می‌نمایم؛ و من الله التوفیق

امین ابراهیمی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین