تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۸۳۷۵
سرویس خبر : اجتماعی
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار صمیمانه با اعضای پایگاه خبری ایراسین؛

حرفه‌ای بودن، ادب و متانت باید جزو خصلت‌های هر خبرنگار باشد

حرفه‌ای بودن، ادب و متانت باید جزو خصلت‌های هر خبرنگار باشد
‌می‌متالز - به مناسبت روز خبرنگار، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی، به همراه سجاد امیری فارسانی، سرپرست واحد اطلاعات و انتشارات روابط عمومی فولاد مبارکه، روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، با حضور در دفتر پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین، از تلاش‌ها و زحمات کلیه عوامل این رسانه تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تلاش و کوشش یکایک اعضای پایگاه خبری ایراسین برای انتشار و پوشش اخبار حوزه صنعت و معدن کشور قابل‌ستایش است.

وی با تأکید بر اینکه حرفه‌ای بودن، ادب و متانت باید جزو خصلت‌های هر خبرنگار باشد که خوشبختانه در خبرنگاران پایگاه خبری ایراسین این ویژگی‌ها وجود دارد، ادامه داد: همه اعضای رسانه‌ای این مجموعه علاوه بر اینکه در حرفه خود تخصص دارند، با رویکرد‌ها و سیاست‌های کلان صنعت، به‌ویژه صنعت فولاد و شرکت فولاد مبارکه آشنایی کامل دارند و این امر یک مزیت به حساب می‌آید.

براتی جایگاه کنونی پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین را به‌عنوان یک مرجع رسانه‌ای در حوزه صنعت و معدن، جایگاه مهمی ارزیابی کرد و گفت: آمار بازدید اخبار و تولیدات این رسانه نشان‌دهنده پیشتازی آن در میان دیگر رسانه‌های حوزه صنعت و معدن کشور است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه حفظ و ارتقای برند و جایگاه این پایگاه خبری طی سال‌های اخیر در دستور کار بوده، تصریح کرد: شاید این امر به زبان ساده باشد، اما در عمل با توجه به رقابت تنگاتنگ رسانه‌های حوزه صنعت و معدن کار بسیار دشواری است.

وی ادامه داد: بدیهی است که معرفی جایگاه خطیر صنعت بزرگی همچون فولاد مبارکه و انعکاس اقدامات و دستاورد‌های آن به جامعه، نیازمند کار و تلاشی شبانه‌روزی است. در حال حاضر مدیریت پایگاه خبری ایراسین جزو یکی از موفق‌ترین دوره‌های عملکرد این رسانه بوده است.

گفتنی است در این دیدار مهدی رحمتی، سردبیر پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با سال ۱۴۰۱، عوامل موفقیت و پیشتازی 

ایراسین در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع را تشریح کرد.

در پایان نیز مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از خبرنگاران، عکاسان و سایر اعضای این مجموعه تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین