تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۴۸۴۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
گفتگو با مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان:

اتمام عملیات نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت شرکت فولاد اکسین خوزستان/ ساخت باسداکت‌های عظیم در فولاد اکسین برای اولین بار در صنعت برق کشور

اتمام عملیات نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت شرکت فولاد اکسین خوزستان/ ساخت باسداکت‌های عظیم در فولاد اکسین برای اولین بار در صنعت برق کشور
‌می‌متالز - مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان از اتمام عملیات اجرایی و نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت این شرکت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، حسن مهدیان اظهار کرد: روز چهارشنبه و پنجشنبه عملیات اجرایی و نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت شرکت فولاد اکسین خوزستان با تلاش تیم‌های اجرایی و همکاری واحد‌های حراست و HSE با موفقیت انجام شد.

وی افزود: نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی بدون کوچکترین خطا و مشکلی در محل مورد نظر اجرایی و نصب شد. این کار با تمهیدات ایمنی اندیشیده شده و در ارتفاع ۲۳ متری در فضای باز و در این گرمای طاقت فرسا و با ریسک بسیار بالا خوشبختانه بدون هیچ حادثه‌ای انجام شد که جا دارد از همه عزیزان تلاشگر تشکر کنم.

مهدیان عنوان کرد: اجرای این گنتری‌ها برای اتصال ترانس‌ها و برق کارخانه به پست برق آرنا مورد نیاز بود که خوشبختانه طی دو روز با همت تیم‌های اجرایی، فنی و نظارتی با دقت میلیمتری در محل خود اجرا و نصب شد.

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در ادامه این پروژه و با تامین به موقع مالی طرح، در ۳ تا ۴ ماه آینده سازه‌های مربوط به باسداکت‌های پروژه نیز به مرحله نصب خواهند رسید. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باسداکت‌های این پروژه برای اولین بار در کل کشور است که با چنین طول و ابعاد و مشخصاتی طراحی و ساخته شده و ان‌شاالله نصب خواهند شد و هیچ تجربه مشابه دیگری در این خصوص در کشور وجود ندارد.

مهدیان در پایان گفت: طبق الزامات برق منطقه ای، برق فعلی کارخانه که از ابتدای راه‌اندازی تاکنون به صورت موقت و از خط انتقال برق شهری تامین شده، الزاما باید تا پایان سال جاری جابجا شده و به پست آرنا متصل شود.

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین