تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۵۴
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۴۸۴۳۳

آمادگی ۳۳ فرودگاه و مرز هوایی برای ارائه خدمات به زوار اربعین

آمادگی ۳۳ فرودگاه و مرز هوایی برای ارائه خدمات به زوار اربعین
‌می‌متالز - رییس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طبق هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری پرواز‌های ویژه اربعین از ۲۵ فرودگاه انجام می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حسین آجیلیان رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تمهیدات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای سفر‌های اربعین حسینی، گفت: امسال ۳۳ فرودگاه بین‌المللی و مرز هوایی متناسب با شرایط ناوگان آماده اعزام زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی افزود: در این رابطه با سازمان هواپیمایی کشوری مکاتبات لازم انجام شده است و هم اکنون از ۲۵ فرودگاه پرواز انجام می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به نتایج برگزاری جلسات با مدیران فرودگاه‌ها و مسئولان امنیت پرواز گفت: هماهنگی و توصیه‌های لازم در این جلسات به مسئولان ابلاغ شد.

آجیلیان یادآور شد: اگرچه فرودگاه‌ها از اول ماه صفر آمادگی پذیرش زائران اربعین حسینی را داشتند، اما سفر‌های اربعین طبق برنامه از ۲۴ مرداد تا ۱۲ شهریور انجام می‌شوند.

وی تاکید کرد: زائران محترم بلیت رفت و برگشت را از شهر مبدا خریداری کنند و توجه داشته باشند که فرودگاه محل تهیه بلیت نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین