تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۰
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۸۴۵۴
سرویس خبر : انرژی
به پیش‌بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا

تولید گاز طبیعی آمریکا امسال با کاهش بیشتری روبه‌رو می‌شود

تولید گاز طبیعی آمریکا امسال با کاهش بیشتری روبه‌رو می‌شود
‌می‌متالز - اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد که تولید گاز طبیعی ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا در تازه‌ترین گزارش چشم‌انداز کوتاه‌مدت انرژی (ماه اوت) با اشاره به قیمت‌های کم‌سابقه در اوایل سال ۲۰۲۴ که تولیدکنندگان را مجبور به کاهش تولید گاز طبیعی کرد، در مقایسه با برآورد‌های پیشین افت بیشتری برای تولید گاز طبیعی این کشور در سال جاری میلادی پیش‌بینی کرد.

بر اساس این گزارش، میانگین تولید روزانه گاز طبیعی آمریکا امسال حدود ۱۰۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون فوت‌مکعب خواهد بود که نسبت به برآورد رقم ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون فوت‌مکعب گزارش ماه ژوئیه کاهش نشان می‌دهد. تولید ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۳، ۱۰۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون فوت‌مکعب بوده است.

انتظار می‌رود مصرف گاز طبیعی امسال به طور میانگین روزانه ۸۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون فوت‌مکعب باشد که نسبت به برآورد روزانه ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعب در گزارش ماه ژوئیه افزایش نشان می‌دهد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرده است که تولید گاز طبیعی ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۵ به ۱۰۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون فوت‌مکعب می‌رسد که نسبت به برآورد ۱۰۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گزارش ماه ژوئیه کاهش نشان می‌دهد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی مصرف برای سال آینده میلادی را روی رقم ۸۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون فوت‌مکعب ثابت نگه داشت.

منبع: شانا

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین