تاریخ: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۵
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۸۷۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۷۰ درصدی سود عملیاتی “وبصادر”

رشد ۱۷۰ درصدی سود عملیاتی “وبصادر”
‌می‌متالز - درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در بهار ۱۴۰۳ نسبت به بهار ۱۴۰۲ با رشدی ۵۶ درصدی، درآمد حاصل از محل کارمزد‌های آن با رشدی ۲۴ درصدی و همچنین سایر درآمد‌های آن نیز با رشدی ۲۳ درصدی همراه شد.

به گزارش می‌متالز، درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران در بهار ۱۴۰۳ نسبت به بهار ۱۴۰۲ با رشدی ۵۶ درصدی، درآمد حاصل از محل کارمزد‌های آن با رشدی ۲۴ درصدی و همچنین سایر درآمد‌های آن نیز با رشدی ۲۳ درصدی همراه شد.

لازم به ذکر است که بانک صادرات ایران در دوره سه ماهه نخست ۱۴۰۲ از محل سرمایه‌گذاری‌های خود درآمدی معادل با ۳۶۴ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال را کسب کرد که در دوره سه ماهه نخست ۱۴۰۳ درآمد این بانک از محل سرمایه‌گذاری‌های آن، بیش از ۳ هزار درصد افزایش یافت و به ۱۱ هزار و ۵۳۳ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال رسید.

رشد ۱۷۰ درصدی سود عملیاتی “وبصادر”

رشد ۵۶ درصدی سود خالص “وبصادر”

بانک صادرات ایران توانست با افزایش درآمد‌های عملیاتی خود در دوره سه ماهه نخست سال جاری سود خالصی معادل با ۵ هزار و ۸۱۴ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال را محقق نماید که نسبت به دوره سه ماهه نخست سال گذشته با افزایشی ۵۶ درصدی همراه گردید.

نمودار شماره (۲) روند سودآوری این شرکت را نشان می‌دهد.

رشد ۱۷۰ درصدی سود عملیاتی “وبصادر”

لازم به ذکر است که این بانک توانسته در بهار ۱۴۰۳ سود عملیاتی هر سهم خود را نسبت به بهار ۱۴۰۲، ۱۷۰ درصد افزایش دهد و آن را از ۲۳ ریال به ۶۲ ریال برساند.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده