تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۰
کد خبر: ۳۴۹۰۷۰
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفت ایران:

پاک‌نژاد شناخت بالایی از بدنه صنعت نفت دارد

پاک‌نژاد شناخت بالایی از بدنه صنعت نفت دارد
‌می‌متالز - مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اینکه گزینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری کشورمان برای وزارت نفت به مجلس شورای اسلامی، یکی از نیرو‌های کیفی صنعت نفت ایران است، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدانند که وی در این صنعت رشد یافته است و انگیزه و شناخت کافی از این صنعت دارد.

به گزارش می‌متالز، «علی کاردر» با اشاره اینکه وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم فردی توانمند، باانرژی و آشنا به صنعت نفت به خصوص بخش بالادستی بیان کرد: وی در کار‌های اجرایی خود با دقت زیادی حضور داشته است، به طوری که تا وقتی از موفقیت کاری اطمینان حاصل نکند، کاری را آغاز نمی‌کند. به عبارت دیگر، باید موفقیت کار عملیاتی برای وی محرز شود تا آن کار را اجرا کند.

وی با اشاره به سابقه پاک‌نژاد در حوزه بین‌الملل صنعت نفت و حضور در شرکت بازرگانی نفت ایران (نیکو) افزود: یکی از ویژگی‌های وی، پیگیری‌های مداوم کار تا رسیدن به نتیجه نهایی و مقبول است.

مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفت ایران با تأکید بر اینکه گزینه پیشنهادی مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری کشورمان، برای وزارت نفت به مجلس شورای اسلامی کاملاً بخش‌های بالادستی صنعت نفت را می‌شناسد و می‌تواند از توانمندی‌های بالای کارکنان صنعت نفت استفاده بهینه کند، بیان کرد: به یاد دارم زمانی که وی همکار من در حوزه معاونت امور تولید شرکت ملی نفت ایران بود، به توانمندی سازندگان داخلی اعتقادی راسخ داشت و تا به نتیجه رسیدن فرآیند تولید داخلی یک کالا، همه امور را پیگیری می‌کرد.

کاردر با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم نسبت به سایر گزینه‌های موجود یک سروگردن از همه لحاظ بالاتر است، ادامه داد: نیروی جوانی و انگیزه بالا از دیگر ویژگی‌های محسن پاک‌نژاد به شمار می‌آید.

وی معتقد است: بالای ۷۰ درصد کار‌ها در وزارت نفت در بخش بالادست صنعت نفت خلاصه می‌شود، هم‌اکنون کشورمان در صنعت نفت مشکلات زیادی در بخش بالادست به ویژه ناترازی در تولید و مصرف گاز طبیعی و فرآورده‌های نفتی دارد که امیدواریم سابقه دودهه‌ای محسن پاک‌نژاد در این حوزه بتواند به کشور در رفع این مشکلات کمک شایانی کند.

منبع: شانا

عناوین برگزیده