تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۹۱۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر محقق ساخت؛

پایان روند کاهشی "سغدیر"

پایان روند کاهشی
‌می‌متالز - "سغدیر" با سرمایه ثبت شده ۶۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۵.۲ همتی در گزارش عملکرد ماهانه تیرماه خود از تحقق ارزش بازار ۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومانی خبر داده است که نسبت به خردادماه سال جاری ۳ درصد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۱۶ درصد رشد را در پی داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر که با نماد "سغدیر" در بازارسرمایه آشناست در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری از رشد ۳ درصدی ارزش بازار پرتفوی بورسی خود خبر داده است که بالاخره روند نزولی گذشته را متوقف کرده و نقطه‌ای برای رشد را به ارمغان آورده است.

پایان روند کاهش
"سغدیر" با سرمایه ثبت شده ۶۵۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۵.۲ همتی در گزارش عملکرد ماهانه تیرماه خود از تحقق ارزش بازار ۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد تومانی خبر داده است که نسبت به خردادماه سال جاری ۳ درصد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۱۶ درصد رشد را درپی داشته است.

پایان روند کاهش
این شرکت عمده سرمایه‌گذاری‌های خود را ند شرکت‌های پذیرفته شده درد سازمان بورس و اوراق بهادار کرده است و وزن بسیار کمتری را برای شرکت‌های غیربورسی اختصاص داده است. بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی آن برابر با ۸ میلیارد و ۸۹۷ بوده است.

پایان روند کاهش
سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در بخش (سیمان، آهک و گچ) به بهای تمام شده ۸۸۲ میلیارد تومان، ۹۶ درصد از کیک سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل شده که نزد ۹ شرکت بورسی صورت گرفته است. در جایگاه بعدی بخش (تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور) با تصاحب سهم ۳ درصدی، قرار گرفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده