تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۴۹۳۳۶
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور «احمد دنیامالی» در آیین تجلیل از تشکل‌های ورزشی انجام شد

تجلیل از مدیر گروه توسعه همکار‌های صنعت، معدن، ورزش

تجلیل از مدیر گروه توسعه همکار‌های صنعت، معدن، ورزش
‌می‌متالز - در آیین تجلیل از تشکل‌های ورزشی مردم نهاد از مدیر گروه توسعه همکاری‌های صنعت، معدن، ورزش به پاس حمایت‌های ویژه از شورای‌عالی تشکل‌های ورزشی کشور تجلیل شد.

به گزارش می‌متالز، به مناسبت روز بزرگداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، مراسم تجلیل و اهدا لوح تقدیر به تشکل‌های ورزشی مردم‌نهاد پنجشنبه شب ۲۵ مردادماه واقع در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «احمد دنیا‌مالی» نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم، «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال، «محمد نبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال، «سیدکاظم اولیایی» و مقاماتی از وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان ۲۰ تشکل فعال در حوزه‌های مختلف ورزشی حضور داشتند از «محمدرضا ابراهیمی» مدیر گروه توسعه همکاری‌های صنعت، معدن، ورزش تجلیل شد.

«محمدرضا ابراهیمی» در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف این گروه بیان کرد: گروه توسعه همکاری‌های صنعت، معدن، ورزش با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی حوزه ورزش و صنعت کشور درصدد ارتقای جایگاه این دو حوزه مهم و تاثیرگذار کشور است.

وی با بیان اینکه حوزه صنعت و معدن همواره حامی ورزش به ویژه فوتبال کشور بوده است، گفت: جایگاه صنعت و معدن در ورزش کشور به ویژه فوتبال بسیار پراهمیت و بی‌بدیل است و باید با حمایت از این دو حوزه مهم، هم‌افزایی مطلوبی بین این دو برقرار کرده تا شاهد ارتقا و بهره‌وری هر چه بیشتر این عرصه‌ها باشیم.

ابراهیمی افزود: گروه توسعه همکاری‌های صنعت، معدن، ورزش از حامیان شورای‌عالی تشکل‌های ورزشی است که برای توانمندتر شدن این شورا از تلاش‌های خود دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است «احمد دنیامالی» نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و وزیر پیشنهادی دولت دکتر «مسعود پزشکیان» در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به تشکل‌های فعال و نمونه ورزشی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در سخنان خود ضمن گرامیداشت روز بزرگداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، اعلام کرد: در صورتی که موفق به اخذ رآی اعتماد از نمایندگان شود، از ظرفیت‌ها و نظرات خبرگان و صاحب نظران بهره‌مند خواهند شد، همچنین بر استفاده از توانمندی‌های تشکل‌ها‌ی صنفی و تخصصی ورزش تاکید داشت.

همچنین بر اساس این گزارش در این نشست «سیدکاظم اولیایی»، «مهدی تاج» و «محمد نبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال در سخنان خود بر ظرفیت‌ها و تعامل با تشکل‌های صنفی و تخصصی ورزش تاکید داشته و تاج ابراز امیدواری کرد با تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم VAR شاهد کاهش اشتباهات داوری باشیم.

تعداد بازدید : 3

منبع: پایگاه خبری معدن نامه

عناوین برگزیده