تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۸
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۹۴۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فروش ۸۳۲۵ کیلو طلا در ۴۴ حراج+قیمت

فروش ۸۳۲۵ کیلو طلا در ۴۴ حراج+قیمت
‌می‌متالز - طی ۴۴ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۸۳۲۵ کیلوگرم شمش به ارزش ۳۶.۴ هزار میلیارد تومان فروخته شده است.

به گزارش می‌متالز، با معامله ۱۵۲ کیلوگرم شمش طلا در حراج چهل‌وچهارم مرکز مبادله ایران، حجم کل معاملات شمش در این مرکز به ۸۳۲۵ کیلوگرم رسید.

در چهل و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۵۲ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد. از مجموع ۱۵۲ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، تمامی شمش‌ها با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، طی ۴۴ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۸۳۲۵ کیلوگرم شمش به ارزش ۳۶.۴ هزار میلیارد تومان فروخته شده است.

چهل‌وپنجمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران ۳۰ مردادماه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار می‌شود؛ با برگزاری این حراج تعداد حراج‌های این ماه به عدد هفت می‌رسد.

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه‌الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹ مردادماه، در چهل‌وپنجمین حراج این مرکز شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده