تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۵۶
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۹۴۹۹
سرویس خبر : اجتماعی
مسوول موکب فولاد خوزستان در مرز چذابه:

موکب شهدای فولاد خوزستان بزرگ‌ترین موکب مرز چذابه به صورت شبانه‌روزی پذیرای زائران اربعین است

موکب شهدای فولاد خوزستان بزرگ‌ترین موکب مرز چذابه به صورت شبانه‌روزی پذیرای زائران اربعین است
‌می‌متالز - موکب شهدای فولاد خوزستان در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهر بستان و در نزدیکی پایان مرزی چذابه از زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) با خدمات اقامتی، رفاهی، بهداشتی و فرهنگی پذیرایی می‌نماید.

به گزارش می‌متالز، محمد نیک‌فرجام مسوول موکب شهدای شرکت فولاد خوزستان در مرز چذابه اظهار داشت: این موکب در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع با فضای استراحتگاه ۵۰۰ نفره به تفکیک برای آقایان و خانم‌ها مقابل عمود شماره ۵۴ مجموعه موکب‌های مرز چذابه فراهم شده است. 

وی افزود: این موکب جمعا ۲۰ حمام و ۳۶ سرویس بهداشتی جمعا دارای ۵۶ چشمه می‌باشد و برای استفاده زائران مهیا است. 

نیک‌فرجام در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این موکب اظهار داشت: برپایی نماز جماعت، روضه و شبیه‌خوانی ویژه خواهران و برادران از عمده برنامه‌های فرهنگی این موکب می‌باشد. 

وی افزود: پذیرایی میان وعده (آب، چای و قهوه) و توزیع ۵۰۰ پرس غذا در هر وعده‌ی صبح، ظهر و شب، برای زائران در موکب یاد شده انجام می‌شود. همچنین در کنار پشتیبانی از موکب‌های شخصی و مردمی در حد توان، این موکب تا ۱۵ روز پس از ایام اربعین به خدمت‌رسانی خود ادامه خواهد داد. 

نیک‌فرجام ابراز امیدواری نمود که با حمایت‌های مدیریت شرکت، ساختمان موکب تا سال آینده در دو طبقه برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی به بهره‌برداری برسد.

عناوین برگزیده