تاریخ: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۹۷۶۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

روند صعودی فلز سرخ

روند صعودی فلز سرخ
‌می‌متالز - روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه، قیمت مس در «LME» نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰.۴ درصد رشد پیدا کرد و ۹ هزار و ۱۵۲ دلار قیمت‌گذاری شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۲۹ مردادماه، ۰٫۴ درصد معادل ۳۷ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۶ درصد رشد را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۱۵۲ دلار رسید. قیمت مس در روز دوشنبه ۲۹ مردادماه، ۹ هزار و ۱۱۵ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه، ۰٫۳ درصد معادل ۲۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۳٫۴ درصد رشد پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد که موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه با افزایش ۱۱ هزار و ۹۷۵ تنی، از ۳۰۸ هزار و ۷۵ تن به ۳۲۰ هزار و ۵۰ تن رسیده است.

روز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۱۳ دلار بر تن گزارش شد که نسبت به روز دوشنبه ۲۹ مردادماه، با کاهش هشت دلار بر تن همراه بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده