تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۵۰۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام موثقی‌نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی ۱۴۰۲

پیام موثقی‌نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی ۱۴۰۲
‌می‌متالز - «محمدرضا موثقی‌نیا» معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به مناسب اعطای لوح "سازمان برتر گروه تولیدی سال ۱۴۰۲" از سوی «میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی به ایمیدرو، پیامی را صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام «محمدرضا موثقی‌نیا» رئیس هیات عامل ایمیدرو به شرح زیر است:

همکاران ارجمند

سروران گرامی

با سلام و تحیات

انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به عنوان "سازمان برتر در گروه تولیدی سال ۱۴۰۲" از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، افتخاری بس بزرگ و ره‌آوردی ستودنی برای خانواده عظیم معدن و صنایع معدنی و به ویژه ایمیدرو است.

بر خود می‌بالم که وجود مدیران، کارشناسان، کارگران و تمامی کارکنان عزیز و بزرگوار، چنین دستاوری را برای حوزه صنعت و معدن ایران رقم زده است. در واقع این موفقیت مرهون تلاش‌های جهادگونه تمامی اعضای این خانواده بزرگ و حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است که بی‌تردید در نبود آن، دستیابی به این جایگاه، امری محال و دور از ذهن بود.

در واقع عملکرد ایمیدرو تنها در یک مجموعه سازمانی با شرکت‌ها و واحد‌های تابعه تعریف و گنجانده نمی‌شود که حضور تمامی تشکل‌ها و شرکت‌های خصوصی را نیز دربرمی گیرد. خوشبختانه بخش خصوصی حضوری پرثمر در توسعه معدن و صنایع معدنی دارد و سبب‌ساز اقداماتی ماندگار و ایجاد تحولات شگرف شده است.

به باور اینجانب این مجموعه به هم پیوسته توانسته در مسیر شعار و منویات رهبری معظم انقلاب و برای اعتلای بخش معدن، قدم‌های استوار بردارد و آینده‌ای درخشان را برای آن ترسیم کند.

این مهم، امید و همت ما را دوچندان می‌کند که معدن و صنایع معدنی توانمند برای ادامه مسیر رو به پیشرفت و توسعه برای کشورمان است و به نیکی می‌تواند با استحکام بخشیدن به جایگاه معدن در اقتصاد ملی، تحولاتی عظیم در ایجاد اشتغال، رفع محرومیت، کاهش فاصله طبقاتی، ارزآوری، بومی‌سازی، تقویت صنایع داخلی و ارتقای سطح دانش شرکت‌های ایرانی، ایجاد کند.

در پایان توفیق روزافزون خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی و ایمیدرو را از پروردگار یکتا خواستارم.

«محمدرضا موثقی‌نیا»

 معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو

فایل باکیفیت را دریافت کنید: پیام موثقی‌نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی ۱۴۰۲

پیام موثقی‌نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی ۱۴۰۲

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده