تاریخ: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۱۱
کد خبر: ۳۵۰۵۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان خراسان شمالی خبر داد؛

رشد ۴۰ درصدی صدور جواز تاسیس صنعتی از هفته دولت ۱۴۰۲ تاکنون

رشد ۴۰ درصدی صدور جواز تاسیس صنعتی از هفته دولت ۱۴۰۲ تاکنون
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی از صدور ۷۴۳ جواز تاسیس صنعتی از هفته دولت ۱۴۰۲ تاکنون و رشد ۴۰ درصدی صدور جواز‌های تاسیس صنعتی خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «حسین حاجی‌بگلو» مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی اظهار کرد: ۷۴۳ جواز تاسیس صنعتی از هفته دولت ۱۴۰۲ تاکنون صادر شده که باعث رشد ۴۰ درصدی صدور جواز‌های تاسیس صنعتی شده است.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۱۵۳۸ مورد جواز صنعتی فعال به مبلغ سرمایه گذاری ۴۳ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۲۴ هزار نفر انجام گرفته است.

مدیرکل صمت استان خراسان‌شمالی همچنین گفت: معرفی و دریافت ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل نهضت احیا برای ۲۴ طرح و واحد صنعتی، معرفی و دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش و ثابت و معرفی ۱۵۰ طرح و واحد صنعتی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی به مبلغ ۱۷ میلیون یورو و صدور دو جواز صنعتی در گرمه و اسفراین، افتتاح ۲۲ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر از مهم‌ترین اقداماتی است که از هفته دولت سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۶):

قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد

پرطرفدارترین عناوین