تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۶
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۵۰۶۳۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

متقاضیان امروز منتظر بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودرو نباشند

متقاضیان امروز منتظر بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودرو نباشند
‌می‌متالز - برخلاف اعلام قبلی مبنی بر بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو برای ثبت‌نام جانبازان از صبح امروز، طبق اخبار واصله، فعال‌شدن سایت سامانه از روز دوشنبه (١٢ شهریورماه) خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، سامانه یکپارچه خودرو جانبازان که مقرر شده بود از امروز (پنجشنبه) به مدت ١٠ روز کاری بازگشایی شده و به مدت ١٠ روز کاری در دسترس برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر مشمول واردات توسط شرکت‌های واردکننده باشد، به روز دوشنبه هفته آینده (١٢ شهریورماه) موکول شده است.

بدین ترتیب متقاضیان از روز دوشنبه به مدت ١٠ روز کاری فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

بر این اساس جانبازان معزز، امروز منتظر بازگشایی سایت سامانه یکپارچه خودرو نباشند.

متقاضیان مشمول که طی فراخوان‌های قبلی از روش واردات خودرو توسط شرکت‌های واردکننده انصراف و مجدداً تمایل به واردات خودرو از طریق شرکت‌ها را دارند، میتوانند از روی دوشنبه برای این منظور اقدام کنند. 

با توجه به تغییر فهرست خودرو‌های اعلامی توسط شرکت‌ها از لحاظ سال ساخت، مدل و نوع خودرو و عرضه خودرو‌های جدید، شایسته است در این مرحله کلیه جانبازان مشمول که درخواست واردات از طریق شرکت‌ها را دارند نسبت به انتخاب مجدد خودرو (دقت لازم در ارتباط با خودرو انتخابی معمول شود) اقدام کنند و پس از آن فهرست اسامی مشمولان واردات خودرو به همراه نوع خودرو انتخابی جهت عقد قرارداد و انجام فرآیند ثبت سفارش، اخذ مجوز‌های مورد نیاز، پیگیری ارز تخصیصی به شرکت‌های طرف قرارداد اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین