تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۶
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۵۰۸۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

طی ۲ سال اخیر رویکرد جدیدی را با نگاه خیررسانی ماندگار و مبتنی بر مطالعات و سند پیشرفت و آبادانی دنبال کرده‌ایم

طی ۲ سال اخیر رویکرد جدیدی را با نگاه خیررسانی ماندگار و مبتنی بر مطالعات و سند پیشرفت و آبادانی دنبال کرده‌ایم
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه رویکرد فولاد مبارکه در حوزه مسوولیت اجتماعی طی ۲ ساله تغییر کرده که به زودی ثمرات آن توسط مردم حس خواهد شد، گفت: با نگاه خیر رسانی و خیر ماندگار به مسوولیت اجتماعی ورود کرده‌ایم تا کار‌هایی انجام دهیم که خیر حداکثری به مردم برسد، مشارکت حداکثری نهاد‌های ذی‌ربط و مردم را داشته باشیم و مبتنی بر سند پیشرفت و آبادانی. مطالعه زیربنایی باشد.

به گزارش می‌متالز، محمدیاسر طیب‌نیا در مراسم آغاز فاز اول پروژه نوسازی و تجهیز بیمارستان محمد رسول الله شهرستان مبارکه با مشارکت شرکت فولاد مبارکه، با بیان اینکه هر روز این سوال که مأموریت اصلی ما چیست؟ در فولاد مبارکه مطرح می‌شود، اظهار کرد: در نگاه اول پاسخ این سوال مدیریت شرکت، تولید ۷ میلیون تن فولاد، درآمدزایی، تولید ثروت و اشتغال‌زایی است، اما واقعیت این است که رسالت ما به عنوان انسان، خیررسانی است، ما در این دنیا نیامدیم که فقط به جایگاه برسیم، کاری کنیم و برویم، بلکه چنانچه خیر رسان باشیم مابقی اهداف خود به خود محقق می‌شود.

وی گفت: تولید، اشتغال، درآمدزایی و … در کنار کار خیر کردن محقق می‌شود، این امر در همه دنیا مطرح است، سقراط می‌گوید فلسفه وجودی انسان خیر رساندن است، در دنیا بنگاه‌های موفق با همین نگاه حرکت می‌کنند، همواره تولید محصول با کیفیت و ارزان دغدغه شرکت‌های تولیدی است و تحت عنوان مسوولیت اجتماعی محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: در این زمینه خودروسازان ساخت خودروی امن و راحت را برای مشتریان در نظر دارند و از سویی شرکت LG به منظور رفاه بیشتر مردم اقدام به تولید دارویی که توجیه اقتصادی ندارد، کرده است.

وی با بیان اینکه ما در فولاد مبارکه فلسفه وجودی خود را خلق آیند بهتر تعریف کرده‌ایم، گفت: رسالت ما صرف تولید فولاد، ایجاد چند صد اشتغال جدید نیست، این را در فلسفه وجودی و مسوولیت اجتماعی خودمان دیدیم که ما باید نیروگاه بزنیم که با راندمان و کیفیت بالا و حافظ محیط زیست باشد و شبیه آن در کشور وجود ندارد، همچنین نیروگاه ۶۰۰ مگاواتی خورشیدی را راه‌اندازی کنیم که فاز اول آن ماه آینده بهره‌برداری خواهد شد.

طیب‌نیا گفت: اقدامات فولادمبارکه در حوزه تحقق مسوولیت اجتماعی بسیار فراتر از بودجه محدودی است که برای این بخش در نظر گرفته می‌شود.

وی در خصوص انتقال پساب فاضلاب شهر‌های اطراف به فولاد مبارکه ابراز کرد: تاکنون فاضلاب ۹ شهر اطراف به تصفیه خانه فولاد مبارکه متصل هستند و انتقال فاضلاب پنج شهر دیگر نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به مشارکت فولاد مبارکه در انتقال آب دریای عمان به اصفهان تصریح کرد: میزان انتقال آب بیش از ۲۰ برابر نیاز فولاد مبارکه است و به این مشارکت غیر از نگاه خیر رسانی نمی‌توان داشت.

وی با بیان اینکه رویکرد فولاد مبارکه در حوزه مسوولیت اجتماعی طی ۲ ساله تغییر کرده که به زودی ثمرات آن توسط مردم حس خواهد شد، اضافه کرد: با نگاه خیر رسانی و خیر ماندگار به مسوولیت اجتماعی ورود کرده‌ایم تا کار‌هایی انجام دهیم که خیر حداکثری به مردم برسد، مشارکت حداکثری نهاد‌های ذی ربط و مردم را داشته باشیم و مبتنی بر سند پیشرفت و آبادانی. مطالعه زیربنایی باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه طرح توسعه و پیشرفت منطقه همجوار خود را در دستور کار قرار داده و مطالعات آن را انجام داده‌ایم، اضافه کرد: تاکنون این سند برای ۳۵ روستا آماده شده، پروژه‌های ماندگار احصا شده و با همکاری دهیاری‌ها و مردم اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت از جمله حوزه‌هایی است که همه مردم با آن سر و کار دارند، گفت: ارتقا شاخص سلامت امری ضروری است، سال گذشته نیز فولاد مبارکه در جهت تجهیز بخش دیالیز بیمارستان حضرت محمد رسول‌الله کمک‌هایی را داشت.

طیب‌نیا با بیان اینکه امروز نیز در زمینه تجهیز بیمارستان محمد رسول‌الله به دستگاه MRI و بازسازی تأسیسات و تجهیزات بیمارستان با همراهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دستور کار قرار دارد، گفت: فولاد مبارکه نیز در حد توان خود در فاز اول همکاری خواهد. است و یک دستگاه آمبولانس را نیز برای بیمارستان خریداری خواهد کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده