تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۳۶
کد خبر: ۳۵۱۳۷۰
سرویس خبر : انرژی

شناسایی و توقیف ۴ دستگاه حفاری ضربه‌ای غیرمجاز

شناسایی و توقیف ۴ دستگاه حفاری ضربه‌ای غیرمجاز
‌می‌متالز - مدیر امور منابع آب تهران و پردیس از شناسایی و توقیف ۴ دستگاه حفاری ضربه‌ای غیرمجاز در حال حفاری طی یک روز کاری در محدوده عملکرد این امور، خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از وزارت نیرو، «وحید مرادی‌نسب» تصریح کرد: با تلاش واحد بازرسی و نظارت امور منابع آب تهران و پردیس، ۴ دستگاه حفاری ضربه‌ای غیرمجاز در حال حفر ۴ حلقه چاه غیرمجاز در حوزه عملکرد این امور طی یک روز کاری شناسایی و با اخذ دستور قضائی توقیف و از ادامه حفاری چاه‌های غیرمجاز جلوگیری به‌عمل آمد.

مدیر امور منابع آب تهران و پردیس با بیان اینکه گروه‌های گشت و بازرسی این امور با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب‌های سطحی و زیرزمینی را رصد کرده و از این اقدام جلوگیری می‌کنند، تاکید کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و با قاطعیت تمام با آن برخورد می‌شود.

مرادی‌نسب خاطرنشان کرد: هرگونه حفر و بهره برداری از چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و امور منابع آب تهران و پردیس با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده