تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۳۳
کد خبر: ۳۵۰۹۲۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرکل صمت استان همدان خبر داد؛

بزرگ‌ترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور به چرخه تولید بازگشت

بزرگ‌ترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور به چرخه تولید بازگشت
‌می‌متالز - بزرگ‌ترین کارخانه تولید فویل آلومینیومی غرب کشور در شهرستان رزن همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون‌بر ۷۵۰۰ میلیارد ریال احیا و با حضور استاندار همدان و جمعی از مسوولان استان و شهرستان به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، «احمد شانیان» مدیرکل صمت استان همدان، امروز یکشنبه ۱۱ شهریور در آئین افتتاح یک واحد صنعتی شاخص کشور با اشاره به تعطیلی این واحد صنعتی در سال گذشته، گفت: با حمایت دولت این کارخانه با واگذاری به سرمایه‌گذار جدید و صرف ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: این واحد صنعتی یکی از صنایع مطرح در زمینه فویل آلومینیومی در کشور و بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده این محصول در غرب کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل صمت استان همدان ظرفیت تولید سالیانه این واحد را ۴۸ هزار تن برشمرد و خاطرنشان کرد: این کارخانه صنعتی با تولید ۳۰هزار تن ورق و ۱۸ هزار تن فویل آلومینیومی آلیاژی در تامین بخشی از نیاز داخلی کشور به این محصول نقش بسزایی دارد.

شانیان همچنین گفت: در هفته دولت ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و صنفی در استان همدان با سرمایه‌گذاری ۱۸۰هزار میلیارد ریال افتتاح و راه‌اندازی شد.

برپایه این گزارش، در هفته دولت ۷۷ پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون‌بر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
ماموریت کلیدی ICC
اتاق بازرگانی بین‌المللی چه نقشی در عبور از بحران‌های جهانی و تجارت پایدار دارد؟

ماموریت کلیدی ICC