تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۷
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۰۹۳۲
سرویس خبر : انرژی

هفتادوهفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه میاندوآب به بهره‌برداری رسید

هفتادوهفتمین جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه میاندوآب به بهره‌برداری رسید
‌می‌متالز - رئیس ناحیه مهاباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌زمان با هفته دولت، هفتادوهفتمین جایگاه عرضه بنزین منطقه میاندوآب در شهرستان مهاباد با حضور مسوولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز به‌ نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، «محمود تیردادی» در آیین بهره‌برداری از این جایگاه گفت: این جایگاه عرضه سوخت به‌ منظور تسهیل برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، کاهش ترافیک درون‌شهری و هزینه رفت‌وآمد صاحبان خودروها، خدمت‌رسانی مطلوب به هموطنان عزیز، همچنین توسعه متوازن نقاط عرضه فرآورده‌های نفتی افتتاح شد.

وی بیان کرد: جایگاه اختصاصی «کمال محمدپور» در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی احداث شده است.

رئیس ناحیه مهاباد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: این جایگاه با برخورداری از سه سکوی سوخت‌گیری، ۶ تلمبه و ۱۲ نازل، برای عرضه بنزین موتور برمبنای جدیدترین استاندارد‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با همه امکانات خدماتی‌ رفاهی و جانبی ساخته شده و زمینه اشتغال ۶ نفر را فراهم کرده است.

شایان ذکر است منطقه میاندوآب با داشتن ۱۱ ناحیه و ۱۰۵ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی، وظیفه سوخت‌رسانی به ۱۱ شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به عهده دارد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده
ماموریت کلیدی ICC
اتاق بازرگانی بین‌المللی چه نقشی در عبور از بحران‌های جهانی و تجارت پایدار دارد؟

ماموریت کلیدی ICC