تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۶
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۱۰۰۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ممیزی عملکرد HSE مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شد

ممیزی عملکرد HSE مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شد
‌می‌متالز - برنامه ممیزی عملکرد HSE مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توسط تیم ممیزی HSE سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به پایان رسید.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، مراسم اختتاحیه برنامه ممیزی HSE مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور مهندس محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، جمعی از معاونان، مدیران و مجریان طرح‌ها در سالن اجتماعات معاونت بهره‌برداری مجتمع برگزار شد.

در این جلسه، سرممیز و جانشین مدیر HSE سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گزارشی از فرصت‌های بهبود و نقاط قوت HSE در سطح مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ارائه کرد.

مهندس زیدآبادی، مدیر امور ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در سخنانی با قدردانی از حضور تیم ممیزی HSE در مجتمع، ابراز امیدواری کرد گزارش نهایی این ممیزی به ارتقای سطح HSE در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان منجر شود.

کارشناس ایمنی سازمان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حاشیه این مراسم گفت: مجتمع مس سرچشمه به‌ عنوان مجتمعی در سطح جهانی در صنعت مس در حوزه HSE از زیرساخت‌های خوبی برخوردار است.

علی بهمنی با اشاره به ارتباط مناسب امور ایمنی مجتمع با دانشگاه‌ها، افزود: امور HSE مجتمع با انگیزه‌ای که برای توسعه دارد، برنامه‌های خلاقانه‌ای را به اجرا می‌گذارد که بسیاری از آن‌ها از جمله برنامه پایش سلامت کارکنان، ایجاد مرکز EOC و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در معدن برای نخستین‌بار در کشور اجرا شده است.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده